Arbejdssedler

Modulet Workflow - Arbejdssedler, produktion

Elmer Systems WorkFlow er en produktions- og planlægningsløsning til ordre- eller projektorienterede virksomheder. Med Elmer Systems WorkFlow opnås en hidtil uset grad af fleksibilitet i forbindelse med oprettelse af arbejdssedler og opgaveprioritering.



WorkFlow er en tillægslicens men integreret i Elmer Systems CRM, markedets stærkeste salgs- og kundesystem (CRM). WorkFlow kan anvendes alene til opgavestyring eller sammen med de øvrige dele af Elmer Systems CRM.


Med WorkFlow kan brugeren nemt oprette opgaver og planlægge udførelsen i produktionen/projektet.



Sådan fungerer WorkFlow:

WorkFlow er opdelt i flere dele, som efter behov kan afvikles adskilt. Hoved-ideen er, at en modtagen ordre nemt kan oprettes i produktionen. I WorkFlow oprettes de arbejdsopgaver, der skal udføres i forbindelse med selve produktionen af den pågældende enhed (eller projekt). Inde på varen registreres og godkendes først de arbejdsopgaver, der er nødvendige for at færdigproducere produktet. Dette er produktionsplanlæggerens opgave samtidig med at denne godkender de nødvendige opgaver. Først når arbejdssedlen er blevet godkendt kan denne overføres til produktionslisten.


På produktionslisten sorteres opgaven efter behag, således at den vises i den ønskede rækkefølge. WorkFlow understøtter endvidere, at de enkelte opgavers prioritering kan angives med en farvekode.


I WorkFlow kan oprettelse af opgaver og prioritering foregå stort set automatisk. Dobbeltarbejde minimeres ved at feks produkt numre, kundenavne, ordrenumre, tegningsnumre osv kun indskrives én gang. Herefter er det nemt blot at overflytte ordrelinjen til produktionslisten.


Arbejdssedler kan udfyldes elektronisk eller kan printes ud og håndteres manuelt.


På arbejdssedler kan noter, fejl og kommentarer noteres, således at fejlestimeringer og produktionsfejl minimeres fremover. Efter behov kan arbejdssedlen også vise lager status mm.


Brugerne kan oprette dagsedler og prioritere produktionslisten via standardsoftwaren Elmer Systems Business Suite eller via web/HTML-login. Løsningen er cross-platform - til både PC og Mac.


Prisen for WorkFlow afhænger af antal brugere på løsningen, evt webinterface osv.


Elmer Systems WorkFlow og Business Suite har standard en kapacitet på op til 8 terabytes, hvilket dog kan udvides siden hen.


WorkFlow kan anvendes indenfor mange brancher - f.eks. produktionsvirksomheder, projekt organistationer mfl.



Kontakt: Interesseret i at se en gennemgang?: kontakt os på tlf +45 4369 3169 eller via mail kontakt@elmersystems.dk. Demo kan også bestilles her





       

Priser


Modulpris afhænger af antal brugere. Ring +45 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk for tilbud


Hosting - Cloud CRM


Husk at der er mulighed for at få løsningen hostet i vort hostingcenter.


Hør mere om Hosting på tlf. 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk



Workflow-CRM

Elmer Systems er et såkaldt workflow-CRM, hvor man hurtigt og nemt kan genbruge gamle tilbud og fakturaer, breve osv. På denne måde kan du håndtere op til 10-15 gange så mange kunder end hvis du brugte traditionelle CRM-systemer.

CRM står for Customer Ralationship Management og sørger for at al kommuinikation til kunderne bliver af så høj kvalitet som muligt på tværs af alle kommunikationskanaler - feks brev, telefon og sms

Scheduler

Scheduler er en indbygget "robot" på server-løsningerne som automatiserer og klarer alle de kedelige og ensformige opgaver. Scheduler kan feks sørge for at salgsforecast eller pakkelister emailes eller printes ud på helt fastlagte tidspunkter. På denne måde sparer man en masse tid. Scheduler sørger effektivt for at du får mere tid til dine primære opgaver.

Elmer Systems, Strandstien 6, DK-2670 Greve, Denmark. Phone +45 4369 3169. kontakt@elmersystems.dk

www.elmersystems.dk