AutoFaktura

AutoFaktura - modul


Abonnementer - serviceaftaler - automatisk fakturaer



Træt af at fakturere igen og igen?


Lad Elmer Systems oprette og sende fakturaerne helt automatisk. Med Elmer Systems CRM og AutoFaktura-modulet kan brugere oprette abonnementer eller serviceaftaler, som helt automatisk bliver faktureret og sendt (via email eller lagt klar til udskrivning).





Nye forretningsmuligheder

Elmer Systems AutoFaktura-modul giver dig muligheden for at oprette sager, som faktureres helt automatisk efter et givent interval. Fakturaerne bliver også opdateret i regnskabssystemet. Hermed bliver det nu muligt at oprette abonnementer (f.eks. aviser), serviceaftaler, medlemsskaber, kontingenthåndtering, supportaftaler, softwareabonnementer, leasingaftaler, lejeaftaler, faste bonusaftaler, automatisk genbestilling osv.


Send med fast interval

Systemet finder selv ud af, hvornår der skal faktureres og opretter hjerefter fakturaerne. Intervallet kan f.eks. være - hver 3. måned/halvårligt/helårligt eller hver uge - mulighederne er utallige.


Brev og/eller email

AutoFaktura kan indstilles til at sende emails med faktura (PDF) og/eller sender fakturaen som brev. Systemet opretter fakturaerne og gemmer dem som PDF i et arkiv klart til udskrivning. Indstillingerne kan justeres for hver individuelt abonnement så kunder uden email kun modtager breve.


Dokumenthåndtering og logning

Hvert dokument gemmes med sit eget unikke navn og dokumentnummer, så man altid kan checke med loggen. Hver aftale kan oprettes med abonnementnummer.


Personlige emails med brevflet

Emails understøtter brevflet, således at den medfølgende email-tekst samt overskriften kan oprettes fleksibelt. Fakturaerne medsendes som bilag (PDF-format) men email-teksten kan indeholde beløb, FI-kort indbetalingsnummer (indbetalingskort), betalingsbetingelser, betalingsfrist osv. Teksten kan således indeholde f.eks.: “Hej Tina, hermed har vi fornøjelsen at fremsende faktura nr. 324244 til dig. Beløbet, som er 2344 DKK, bedes indbetalt på vores konto senest 27-10-2015. Du kan anvende følgende inbetalingskoder: +71 2434825XXXXX + 80176005” (Eksempel).


Nem oprettelse

Elmer Systems understøtter “NemBrug” og hver bruger kan nemt gemme indstillinger fra et abonnement og anvende dem til et andet abonnement. Tryk blot på “Standard”-knappen og indstillingerne indsættes helt automatisk. På denne måde bliver kundesupport/kundeservice væsentligt hurtigere.


Flere abonnementer pr. kunde

Elmer Systems AutoFaktura understøtter at der kan oprettes mange abonnementer for hver enkel kunde.


Hvorfor Elmer Systems

Elmer Systems er markedets stærkeste salgssystem (CRM), hvor det er nemt at lave tilbud, fakturere, lave kampagner osv. Der er samtidigt mulighed for ekstra moduler som feks tidsregistrering, arbejdssedler, webshop, mobil indlogning m.fl. Se mere på www.elmersystems.dk. I Elmer Systems CRM kan man holde styr på et ubegrænset antal kontaktpersoner, kunder og produkter og styre regnskab, lave breve mm samt udnytte den indbyggede webshop. Elmer Systems understøtter flere sprog og valutaer.


CRM: Elmer Systems AutoFaktura er et tillægsmodul til Elmer Systems CRM. Til hver licens følger derfor et komplet brugervenligt CRM-system (salg og fakturering) med regnskab, indkøbsmodul, lagerstyring, kampagnemodul mm., som det er valgfrit at benytte.


Kontakt: Interesseret i at se en gennemgang?: kontakt os på tlf +45 4369 3169 eller via mail kontakt@elmersystems.dk. Demo kan også bestilles her





       

Priser


Modulpris afhænger af antal brugere. Ring +45 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk for tilbud


Hosting - Cloud CRM


Husk at der er mulighed for at få løsningen hostet i vort hostingcenter.


Hør mere om Hosting på tlf. 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk



Workflow-CRM

Elmer Systems er et såkaldt workflow-CRM, hvor man hurtigt og nemt kan genbruge gamle tilbud og fakturaer, breve osv. På denne måde kan du håndtere op til 10-15 gange så mange kunder end hvis du brugte traditionelle CRM-systemer.

CRM står for Customer Ralationship Management og sørger for at al kommuinikation til kunderne bliver af så høj kvalitet som muligt på tværs af alle kommunikationskanaler - feks brev, telefon og sms

Scheduler

Scheduler er en indbygget "robot" på server-løsningerne som automatiserer og klarer alle de kedelige og ensformige opgaver. Scheduler kan feks sørge for at salgsforecast eller pakkelister emailes eller printes ud på helt fastlagte tidspunkter. På denne måde sparer man en masse tid. Scheduler sørger effektivt for at du får mere tid til dine primære opgaver.

Elmer Systems, Strandstien 6, DK-2670 Greve, Denmark. Phone +45 4369 3169. kontakt@elmersystems.dk

www.elmersystems.dk