DashBoard

DashBoard - modul

Cockpittet med det perfekte overblik


ElmerElmer Systems DashBoard er et brugervenligt og effektivt værktøj til at få overblik over kunderne.

Med DashBoard kan brugere få fuld indsigt i kundernes omsætning og handel med din virksomhed.


Ranking

DashBoard giver kunderanking i forhold til omsætning samt øvrige parametre. DashBoard kan på denne måde kombineres med generel scoring af kunderne (feks. Balanced Score Card).


Rabatsatser til kunder

DashBoard kan anvendes til automatisk beregning af rabatsatser afhængig af kundens omsætning indenfor en given periode. Rabatsatsen anvendes ved almindelig daglig fakturering samt ved online-bestilling med Elmer Systems WebShop.


Forøg kundeloyalitet, mersalg

Med DashBoard forøges kunde-loyaliteten. DashBoard holder styr på hvilken rabatsatser, en kunde er berettiget til.

For hver enkel kunde kan der opstilles regler og intervaller for hvilken rabat, en kunde er berettiget til og inden for en given periode. Med DashBoard kan man feks øge mer- og krydssalget ved at tilbyde at en kunde kan opnå en højere rabatsats, hvis denne når bestemte intervaller i sine indkøb.


Et eksempel kunne være at kunden bliver berettiget til 3% rabat, når denne har købt for over 20.000 pr. år og 4%, når der er købt for mere end 30.000 osv.


På denne måde kan det i højere grad sikres, at kunderne samler sine indkøb hos dig som leverandør.


Løsningen kan eventuelt kombineres med kunde-loyalitets-kort som udstedes til slutkunden.


Kombiner med WebShop

Elmer Systems DashBoard kan med fordel kombineres med Elmer Systems WebShop. Rabatsatserne slår også igennem på webshoppen, således at kunden får ensartede priser både ved traditionel direkte handel og når der bestilles via webshoppen.


Med Elmer Systems WebShop ajourføres alle oplysninger nemt fra samme sted. Elmer Systems er markedets stærkeste salgssystem (CRM), hvor det er nemt at lave tilbud, fakturere, lave kampagner osv. Elmer Systems indeholder en meget stærk produktdatabase, hvor det er nemt at ajourføre og oprette nye produkter med billeder, oplysninger osv. WebShop er en del af denne produktdatabase, hvorfor der nu også er mulighed for nemt at angive, hvordan produktet skal vises på online-butikken.


Alle arbejdsopgaver er optimeret, så hvert produkt kan oprettes på et par sekunder. Billeder og produkttekst indsættes automatisk, så du kan spare tid.


Elmer Systems WebShop er fuldt web-kompatibel, hvilket betyder at ajourføringer i varekartoteket - f.eks. en udgået vare eller prisændring - er opdateret på Web'en i samme sekund, du laver ændringen i dit daglige system.


Sikker: DashBoard sikkerhed er høj, idet kun registrerede brugere kan se modulet og få adgang til oplysningerne.

Flere sprog: DashBoard håndterer flere sprog (samtidigt), udenlandske forhandlere og kunder osv.



CRM

Elmer Systems BonusHandler er et tillægsmodul til Elmer Systems CRM. Til hver licens følger derfor et komplet brugervenligt CRM-system (salg og fakturering) med tilbud/ordre-modul, regnskab, indkøbsmodul, lagerstyring, kampagnemodul mm., som det er valgfrit at benytte.


Hvorfor Elmer Systems

Elmer Systems er markedets stærkeste salgssystem (CRM), hvor det er nemt at lave tilbud, fakturere, lave kampagner osv. Der er samtidigt mulighed for ekstra moduler som feks tidsregistrering, arbejdssedler, webshop, mobil indlogning m.fl. Se mere på www.elmersystems.dk. I Elmer Systems CRM kan man holde styr på et ubegrænset antal kontaktpersoner, kunder og produkter og styre regnskab, lave breve mm samt udnytte den indbyggede webshop. Elmer Systems understøtter flere sprog og valutaer.


Kontakt: Interesseret i at se en gennemgang?: kontakt os på tlf +45 4369 3169 eller via mail kontakt@elmersystems.dk. Demo kan også bestilles her





       

Priser


Modulpris afhænger af antal brugere. Ring +45 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk for tilbud


Hosting - Cloud CRM


Husk at der er mulighed for at få løsningen hostet i vort hostingcenter.


Hør mere om Hosting på tlf. 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk



Workflow-CRM

Elmer Systems er et såkaldt workflow-CRM, hvor man hurtigt og nemt kan genbruge gamle tilbud og fakturaer, breve osv. På denne måde kan du håndtere op til 10-15 gange så mange kunder end hvis du brugte traditionelle CRM-systemer.

CRM står for Customer Ralationship Management og sørger for at al kommuinikation til kunderne bliver af så høj kvalitet som muligt på tværs af alle kommunikationskanaler - feks brev, telefon og sms

Scheduler

Scheduler er en indbygget "robot" på server-løsningerne som automatiserer og klarer alle de kedelige og ensformige opgaver. Scheduler kan feks sørge for at salgsforecast eller pakkelister emailes eller printes ud på helt fastlagte tidspunkter. På denne måde sparer man en masse tid. Scheduler sørger effektivt for at du får mere tid til dine primære opgaver.

Elmer Systems, Strandstien 6, DK-2670 Greve, Denmark. Phone +45 4369 3169. kontakt@elmersystems.dk

www.elmersystems.dk