Datawarehouse

Elmer Systems Enterprise Datawarehouse - EDWH

Rapporteringsløsning


Elmer Systems Datawarehouse er et nemt og effektivt værktøj til at lave rapporter og til at opbygge ledelses informationssystem.


Elmer Systems EDWH er en løsning til virksomheder, der ønsker endnu større indsigt i nøgletal og performance. Med Elmer Systems Enterprise Datawarehouse (EDWH) opnås muligheder for at etablere en hidtil uset grad af ledelsesrapportering.


EDWH er en separat rapporterings database, der er specielt udviklet til moderne rapporteringskrav. EDWH kan “fyldes” med data fra alle områder af Elmer Systems Business Suite, således at der kan laves rapportering på feks. CRM, økonomi, kunder, produkter, webshop osv. Løsningen kan også kombineres med virksomhedens andre datakilder, hvilket dog typisk kræver speciatilpasning.

Med EDWH kan brugeren selv udforme rapporterne.


Med løsningen kan man opnå et 360 graders overblik over virksomhedens performance og dermed “One version of the truth”


EDWH databasen er en beskyttet database, der dog er åben for kendte brugere. Data kan tilgås med kendte rapporteringsværktøjer baseret på ODBC.


Der medfølger rapport-eksempler baseret på Excel Query (med/uden pivotering). Løsningen er samtidigt udviklet til at kunne håndtere markedets førende rapporteringsværktøj, BusinessObjects, som letter administrationen og giver en nem opbygning af rapporterne. Standard universer og BusinessObjects rapporter kan bestilles separat evt. sammen med BusinessObjects licenser.


Rapport-distribution via email: Elmer Systems har dybe erfaringer med at udvikle scheduler-baserede email-løsninger. Den indbyggede server scheduler i Elmer Systems Business Suite kan udvides til at distribuere rapporter (typisk PDF) via email til interne eller eksterne modtagere. Få gerne en gennemgang af mulighederne.



CRM

Elmer Systems BonusHandler er et tillægsmodul til Elmer Systems CRM. Til hver licens følger derfor et komplet brugervenligt CRM-system (salg og fakturering) med tilbud/ordre-modul, regnskab, indkøbsmodul, lagerstyring, kampagnemodul mm., som det er valgfrit at benytte.


Hvorfor Elmer Systems

Elmer Systems er markedets stærkeste salgssystem (CRM), hvor det er nemt at lave tilbud, fakturere, lave kampagner osv. Der er samtidigt mulighed for ekstra moduler som feks tidsregistrering, arbejdssedler, webshop, mobil indlogning m.fl. Se mere på www.elmersystems.dk. I Elmer Systems CRM kan man holde styr på et ubegrænset antal kontaktpersoner, kunder og produkter og styre regnskab, lave breve mm samt udnytte den indbyggede webshop. Elmer Systems understøtter flere sprog og valutaer.


Kontakt: Interesseret i at se en gennemgang?: kontakt os på tlf +45 4369 3169 eller via mail kontakt@elmersystems.dk. Demo kan også bestilles her

Priser


Modulpris afhænger af antal brugere. Ring +45 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk for tilbud


Hosting - Cloud CRM


Husk at der er mulighed for at få løsningen hostet i vort hostingcenter.


Hør mere om Hosting på tlf. 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk



Workflow-CRM

Elmer Systems er et såkaldt workflow-CRM, hvor man hurtigt og nemt kan genbruge gamle tilbud og fakturaer, breve osv. På denne måde kan du håndtere op til 10-15 gange så mange kunder end hvis du brugte traditionelle CRM-systemer.

CRM står for Customer Ralationship Management og sørger for at al kommuinikation til kunderne bliver af så høj kvalitet som muligt på tværs af alle kommunikationskanaler - feks brev, telefon og sms

Scheduler

Scheduler er en indbygget "robot" på server-løsningerne som automatiserer og klarer alle de kedelige og ensformige opgaver. Scheduler kan feks sørge for at salgsforecast eller pakkelister emailes eller printes ud på helt fastlagte tidspunkter. På denne måde sparer man en masse tid. Scheduler sørger effektivt for at du får mere tid til dine primære opgaver.

Elmer Systems, Strandstien 6, DK-2670 Greve, Denmark. Phone +45 4369 3169. kontakt@elmersystems.dk

www.elmersystems.dk