Merchandiser

Merchandiser - modul

- hold boldene pænt i luften


Projekt, prøve og produktionshåndtering

Merchandiser-modulet hjælper med at holde styr på ordrer, prøver, produktion og opfølgning.

Med Elmer Systems CRM og modulet Merchandiser bliver det nemmere at håndtere mange forespørgsler og projekter samtidigt.


Dette gælder hvad enten der er tale om tøj, udstyr, legetøj, metalproduktion eller helt almindelige handelsvarer, som skal produceres på fabrikker over hele verden.


I Elmer Systems Merchandiser registreres alle kunder og forespørgsler samt tilbud samt aftalte produktionspriser. Alle deadlines til prøver, produktion og leverancer angives i systemet. Al kommunikation med kunder, samarbejdspartnere, leverandører, fabrikker og logistikpartnere kan også gemmes i Merchandiser og kan senere nemt findes frem.


Produktionslister samt arbejdssedler, produktionsoversigter og rentabilitet kan ses på lister inde i systemet.


Brugerne - merchandiserne - kan se enten egne eller andres opgaver for således at kunne arbejde nemt og fleksibelt.


To-do-lister, noter og alerts er en central del af Merchandiser-modulet


Merchandiser har specel styrke i forbindelse med håndtering af tøjproduktion i fjernøsten og understøtter - som al Elmer Systems Software - multisprog samt multi-valuta.


CRM

Modulet er et tillægsmodul til Elmer Systems CRM. Til hver licens følger derfor et komplet brugervenligt CRM-system (salg og fakturering) med tilbud/ordre-modul, regnskab, indkøbsmodul, lagerstyring, kampagnemodul mm., som det er valgfrit at benytte.


Hvorfor Elmer Systems

Elmer Systems er markedets stærkeste salgssystem (CRM), hvor det er nemt at lave tilbud, fakturere, lave kampagner osv. Der er samtidigt mulighed for ekstra moduler som feks tidsregistrering, arbejdssedler, webshop, mobil indlogning m.fl. Se mere på www.elmersystems.dk. I Elmer Systems CRM kan man holde styr på et ubegrænset antal kontaktpersoner, kunder og produkter og styre regnskab, lave breve mm samt udnytte den indbyggede webshop. Elmer Systems understøtter flere sprog og valutaer.


Kontakt: Interesseret i at se en gennemgang?: kontakt os på tlf +45 4369 3169 eller via mail kontakt@elmersystems.dk. Demo kan også bestilles her

Priser


Modulpris afhænger af antal brugere. Ring +45 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk for tilbud

Hosting - Cloud CRM


Husk at der er mulighed for at få løsningen hostet i vort hostingcenter.


Hør mere om Hosting på tlf. 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk



Workflow-CRM

Elmer Systems er et såkaldt workflow-CRM, hvor man hurtigt og nemt kan genbruge gamle tilbud og fakturaer, breve osv. På denne måde kan du håndtere op til 10-15 gange så mange kunder end hvis du brugte traditionelle CRM-systemer.

CRM står for Customer Ralationship Management og sørger for at al kommuinikation til kunderne bliver af så høj kvalitet som muligt på tværs af alle kommunikationskanaler - feks brev, telefon og sms

Scheduler

Scheduler er en indbygget "robot" på server-løsningerne som automatiserer og klarer alle de kedelige og ensformige opgaver. Scheduler kan feks sørge for at salgsforecast eller pakkelister emailes eller printes ud på helt fastlagte tidspunkter. På denne måde sparer man en masse tid. Scheduler sørger effektivt for at du får mere tid til dine primære opgaver.

Elmer Systems, Strandstien 6, DK-2670 Greve, Denmark. Phone +45 4369 3169. kontakt@elmersystems.dk

www.elmersystems.dk