Tidsregistrering

Tidsregistrering - TimeReg modulet

- Nem tidsregistrering - også via web


CRM og tidsregistrering

TimeReg er en tidsregistreringsløsning til virksomheder, der er meget projektorienterede. Med Elmer Systems TimeReg opnås en hidtil uset grad af fleksibilitet i forbindelse med indrapportering af arbejdssedler/tidsregistrering.


TimeReg er en tillægslicens men integreret i Elmer Systems Business Suite, markedests stærkeste salgs- og kundesystem (CRM). TimeReg kan anvendes alene som tidsregistreringssystem eller sammen med de øvrige dele af Elmer Systems Business Suite.


Med TimeReg kan brugeren nemt indrapportere tidsforbrug til projekter eller produktion.


Brugerne kan indrapportere via standardsoftwaren Elmer Systems Business Suite eller via web/HTML-login. Løsningen er cross-platform - til både PC og Mac. Feks. er mange grafiske virksomheder, reklamebureauer osv. baseret på en stærk projektopfølgning og -kultur. Med weblogin kan man undgå at belaste grafiske arbejdsstationer med ikke-grafisk software.




Elmer Systems TimeReg og Business Suite har standard en kapacitet på op til 8 terabytes, hvilket dog kan udvides sidenhen.


TimeReg kan anvendes indenfor mange brancher - feks konsulenthuse, reklamebureauer mfl.


CRM

Modulet er et tillægsmodul til Elmer Systems CRM. Til hver licens følger derfor et komplet brugervenligt CRM-system (salg og fakturering) med tilbud/ordre-modul, regnskab, indkøbsmodul, lagerstyring, kampagnemodul mm., som det er valgfrit at benytte.


Hvorfor Elmer Systems

Elmer Systems er markedets stærkeste salgssystem (CRM), hvor det er nemt at lave tilbud, fakturere, lave kampagner osv. Der er samtidigt mulighed for ekstra moduler som feks tidsregistrering, arbejdssedler, webshop, mobil indlogning m.fl. Se mere på www.elmersystems.dk. I Elmer Systems CRM kan man holde styr på et ubegrænset antal kontaktpersoner, kunder og produkter og styre regnskab, lave breve mm samt udnytte den indbyggede webshop. Elmer Systems understøtter flere sprog og valutaer.


Kontakt: Interesseret i at se en gennemgang?: kontakt os på tlf +45 4369 3169 eller via mail kontakt@elmersystems.dk.

Priser


Modulpris afhænger af antal brugere. Ring +45 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk for tilbud

Hosting - Cloud CRM


Husk at der er mulighed for at få løsningen hostet i vort hostingcenter.


Hør mere om Hosting på tlf. 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk



Workflow-CRM

Elmer Systems er et såkaldt workflow-CRM, hvor man hurtigt og nemt kan genbruge gamle tilbud og fakturaer, breve osv. På denne måde kan du håndtere op til 10-15 gange så mange kunder end hvis du brugte traditionelle CRM-systemer.

CRM står for Customer Ralationship Management og sørger for at al kommuinikation til kunderne bliver af så høj kvalitet som muligt på tværs af alle kommunikationskanaler - feks brev, telefon og sms

Scheduler

Scheduler er en indbygget "robot" på server-løsningerne som automatiserer og klarer alle de kedelige og ensformige opgaver. Scheduler kan feks sørge for at salgsforecast eller pakkelister emailes eller printes ud på helt fastlagte tidspunkter. På denne måde sparer man en masse tid. Scheduler sørger effektivt for at du får mere tid til dine primære opgaver.

Elmer Systems, Strandstien 6, DK-2670 Greve, Denmark. Phone +45 4369 3169. kontakt@elmersystems.dk

www.elmersystems.dk