Udvikling - dit projekt

Specialudvikling - din ide - dit projekt

Søger du en partner til at udvikle en løsning specifikt til jeres behov?

Eller kunne du tænke dig en analyse af om nogle af jeres forretningsgange kunne optimeres?

Så kan det være at vi hos Elmer Systems kan hjælpe dig!


Kontakt os på kontakt@elmersystems.dk eller ring +45 4369 3169 og aftal et uforpligtende møde.


Alle vore løsninger og moduler er udviklet i tæt samarbejde med vore kunder, så vi har en vis erfaring med at forstå brugerbehov og krav. Løsningerne udvikles meget hurtigt og næsten altid som ekstramoduler til vor i forvejen omfattende platform, Elmer Systems CRM. På denne måde kan man genbruge en masse tidligere udvikling og tilføje ekstra funktionalitet meget billigt - man slipper for at opfinde den dybe tallerken en gang til.


Nyudviklingen kan enten være "åben", således at andre virksomheder senere også kan anvende det. Da løsningen kan gensælges bliver omkostningerne lavere. Løsningen kan også udvikles til at være "lukket", så det kun er jer, der kan anvende den nye funktionalitet.


Nedenunder følger et par eksempler på specialudvikling. Hans Elmer har i hvert tilfælde stået for ide-bearbejdning, it-forretningsudvikling, strategi- og markedsanalyse for kunderne samt projektudvikling, systemudvikling, projekthåndtering og implementering.


Eksempel 1 - friske fødevarer

Første eksempel er for en virksomhed, der fik Børsens Gazelle-pris for hurtigste vækst ved at bruge løsningen fra Elmer Systems.

Kunden havde allerede en 2-bruger-løsning Elmer Systems CRM. De ville ind på det danske marked med helt friske fødevarer uden konserveringsmidler. Deres kunder ville egentlig gerne, men var bekymret for at den korte holdbarhed på produkterne ville betyde, at de skulle kassere for mange varer og dermed tabe penge. Elmer Systems gennemtænkte herefter et workflow og udviklede en løsning, der effektivt kunne styre leverancer til hver enkel butik (over 1000 tankstationer, dagligvarebutikker, Scandlines-færgekiosker mv.), minimerede krediteringsomkostninger fra over 350 pr kredinota til under 1 kr pr kreditnota. Løsningen var også 100% integreret med alle kendte større logistik- og ordresystemer i DK, hvorved vor kunde kunne minimere transaktionsomkostningerne.

Kunden fik herefter "hele markedet" og fik Børsens Gazelle-vækstpris indenfor sin branche.

Konceptet blev udviklet af Hans Elmer henover en weekend, hvor hovedudfordringen blev isoleret til "hvordan minimeres omkostningerne til at håndtere en kreditnota".

Denne løsning var "lukket" for andre af vore kunder.


Eksempel 2 - projektregistrering på iPad og iPhone

Næste eksempel er for en af Nordens største entreprenørvirksomheder. Udfordringen var, at en masse manuelt udfyldte projektsedler skulle renskrives. Dette gav en masse dobbeltarbejde og kunne alligevel ikke anvendes rent IT-mæssigt.

Hans Elmer udviklede herefter en strategisk "køreplan" med visioner for, hvordan fremtiden kunne blive, samt de trin, der skulle til for at nå derhen. Vision og strategiplaner blev herefter accepteret, hvorefter projektet startede op.

I dag kan brugere ude i marken både registrere via iPad og iPhone samt naturligvis på PC eller Mac stationære maskiner hjemme på kontoret. Løsningen blev billigere ved at genbruge dele fra en tøjløsning til en kunde i Kina. Løsningen er hostet i Elmer Systems Hosting.



Dit projekt

Har du et frustrerende problem, der koster en masse ekstra tid eller dobbeltarbejde, eller kan du se en mulighed, der venter på dig "derude"?

Kontakt os på tlf +45 4369 3169 eller via mail kontakt@elmersystems.dk og lad os se om vi måske kan hjælpe dig.





       

Priser


Modulpris afhænger af antal brugere. Ring +45 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk for tilbud


Hosting - Cloud CRM


Husk at der er mulighed for at få løsningen hostet i vort hostingcenter.


Hør mere om Hosting på tlf. 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk



Workflow-CRM

Elmer Systems er et såkaldt workflow-CRM, hvor man hurtigt og nemt kan genbruge gamle tilbud og fakturaer, breve osv. På denne måde kan du håndtere op til 10-15 gange så mange kunder end hvis du brugte traditionelle CRM-systemer.

CRM står for Customer Ralationship Management og sørger for at al kommuinikation til kunderne bliver af så høj kvalitet som muligt på tværs af alle kommunikationskanaler - feks brev, telefon og sms

Scheduler

Scheduler er en indbygget "robot" på server-løsningerne som automatiserer og klarer alle de kedelige og ensformige opgaver. Scheduler kan feks sørge for at salgsforecast eller pakkelister emailes eller printes ud på helt fastlagte tidspunkter. På denne måde sparer man en masse tid. Scheduler sørger effektivt for at du får mere tid til dine primære opgaver.

Elmer Systems, Strandstien 6, DK-2670 Greve, Denmark. Phone +45 4369 3169. kontakt@elmersystems.dk

www.elmersystems.dk