WebRegnskab

WebRegnskab - modul

- Lad din regskabsmedarbejder/kontakt arbejde hjemmefra


Mobilitet

Elmer Systems WebRegnskab er et genialt modul, hvor du kan lade din regnskabsmand/kvinde arbejde hjemmefra. Med WebRegnskab/WebAccounting kan din regnskabsansvarlige bogføre dokumenter og bilag hjemmefra - direkte ind i Elmer Systems.


Brugeren logger ind i systemet hjemmefra via en Internet-browser. Dokumenter og bilag kan sendes via normale brevforsendelser, mailes eller faxes til den person, der skal opdatere regnskabsdelen. Brugeren logger sig herefter ind via sin Internet-forbindelse og opdaterer i regnskabsdelen. Bilag, kvitteringer og dokumenter kan sendes frem og tilbage og opsamles automatisk i det digitale dokument-arkiv under de rette bilags-konteringer.


Spar tid, plads og licenser

Med løsningen får både du og regnskabspersonen en mere effektiv og fleksibel arbejdsdag. Udgifter til startgebyrer og transport kan minimeres.


Regnskabspersonen vil ikke optage en intern PC til opdateringen.


Mange mindre virksomheder har i forvejen en fleksibel aftale med en regnskabsperson, der anvender et par timer om ugen til at opdatere regnskab osv. Med WebRegnskab kan man få en endnu mere fleksibel opdatering af regnskabet - dårligt vejr, sygdom osv. er nu ingen hindring for at regnskabet ikke opdateres længere.


Høj sikkerhed

Elmer Systems har mangeårige erfaringer med sikre CRM- og webløsninger, herunder WebShop, tidsregistreringsløsninger mm. Løsningerne leveres typisk med hardware- og software-FireWall, hvilket minimerer risikoen for hacking udefra.



Rapporterings-center

Brugere kan bestille talrige rapporter i WebRegnskab, som kan downloades og analyseres videre. Dette betyder også at virksomhedsejere kan logge på over hele jordkloden og se økonomiske rapporter.



Lynhurtige funktioner

WebRegnskab indeholder som sædvanligt en række funktioner, der gør det endnu hurtigere at opdatere og oprette bilagskonteringer. Favorit udgifts-konti, favorit leverandører, favorit links, foretrukne rapporter er blot nogle af de få muligheder med WebRegnskab. WebRegnskabs indeholder også kalkulatorer til moms og valuta, samt hurtigknapper til beregning af netto-beløb, moms osv.


Dokument-håndtering og -arkiv

Alle bilag, kvitteringer, dokumenter osv. kan indsættes i systemet - både via den normale login og via web. Dette indebærer at al relevant information hurtigt kan findes ved kunde- eller leverandørforespørgsler. Dette har en stor betydning for den interne effektivitet og økonomi såvel på kundetilfredshed og leverandørtilfredshed.


Fuld kontoplan

WebRegnskab indeholder en fuld kontoplan, som kan tilpasses efter behov. Der kan indsættes links til relevant faglig eller retslig information, som kan være gemt på servere eller på Internet.


CRM

Modulet er et tillægsmodul til Elmer Systems CRM. Til hver licens følger derfor et komplet brugervenligt CRM-system (salg og fakturering) med tilbud/ordre-modul, regnskab, indkøbsmodul, lagerstyring, kampagnemodul mm., som det er valgfrit at benytte.


Hvorfor Elmer Systems

Elmer Systems er markedets stærkeste salgssystem (CRM), hvor det er nemt at lave tilbud, fakturere, lave kampagner osv. Der er samtidigt mulighed for ekstra moduler som feks tidsregistrering, arbejdssedler, webshop, mobil indlogning m.fl. Se mere på www.elmersystems.dk. I Elmer Systems CRM kan man holde styr på et ubegrænset antal kontaktpersoner, kunder og produkter og styre regnskab, lave breve mm samt udnytte den indbyggede webshop. Elmer Systems understøtter flere sprog og valutaer.


Kontakt: Interesseret i at se en gennemgang?: kontakt os på tlf +45 4369 3169 eller via mail kontakt@elmersystems.dk.

Priser


Modulpris afhænger af antal brugere. Ring +45 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk for tilbud

Hosting - Cloud CRM


Husk at der er mulighed for at få løsningen hostet i vort hostingcenter.


Hør mere om Hosting på tlf. 4369 3169 eller mail til kontakt@elmersystems.dk



Workflow-CRM

Elmer Systems er et såkaldt workflow-CRM, hvor man hurtigt og nemt kan genbruge gamle tilbud og fakturaer, breve osv. På denne måde kan du håndtere op til 10-15 gange så mange kunder end hvis du brugte traditionelle CRM-systemer.

CRM står for Customer Ralationship Management og sørger for at al kommuinikation til kunderne bliver af så høj kvalitet som muligt på tværs af alle kommunikationskanaler - feks brev, telefon og sms

Scheduler

Scheduler er en indbygget "robot" på server-løsningerne som automatiserer og klarer alle de kedelige og ensformige opgaver. Scheduler kan feks sørge for at salgsforecast eller pakkelister emailes eller printes ud på helt fastlagte tidspunkter. På denne måde sparer man en masse tid. Scheduler sørger effektivt for at du får mere tid til dine primære opgaver.

Elmer Systems, Strandstien 6, DK-2670 Greve, Denmark. Phone +45 4369 3169. kontakt@elmersystems.dk

www.elmersystems.dk